වර්ෂ 2017 ක්වූ දෙසැම්බර් 16 වැනිදා සෙනසුරාදා




සිංහයාගෙන් සමුගන්නා ජයනාත්
වචනවලට නොවෙයි සිද්ධිවලට සිනාසෙන්න
අන්තර්ජාතික සම්මාන ලද නීටා යළි වේදිකාවට
පොත් ගුල්ලී බලන්න වේදිකාවට ගොඩවෙමු
බැංකු කොල්ලයේ සල්ලි ජනතාවට
මනෝ චරිත හතක් ගැන කියයි
රාජිත එක්ක දවස් තුනක් ගත කරන්න
මැණිකේ මම ආයේ ගෙදර එනවා
තුන්බිය රැගෙන මහාචාර්ය ආරියරත්න කලුආරච්චි වේදිකාවට
විනිශ්චය මණ්ඩලය නිදි
නාට්‍ය නරඹන්නේ නැති අය විනිශ්චය කිරීම අභාග්‍යයක්
කලා දිවියේ හතළිස් වසර සමරමින් සුසිල් ‘වෙස්ගත් බොස්’ ගෙන එයි
361 කියන්නේ රූප පෙට්ටියේ ගැටුමයි
නාට්‍යකරුවන් සහ ඔවුන්ගේ නිර්මාණ - 31
නාට්‍යකරුවන් සහ ඔවුන්ගේ නිර්මාණ - 30
රාජ්‍ය නාට්‍ය උලෙළ ගිය වසරට වඩා සාර්ථක මට්ටමක
පාරම්පරික කලාකරුවාගේ ශෝචනීය ඉරණම විදහා පෑ ජයලත් මනෝරත්න
ලොවපුරා මල් වේදිකාවේ පිපෙන හැටි බලමු
වේදිකාව හා වීදිය අතර සංක්‍රමණය වූ නාට්‍යකරුවා
නාට්‍යකරුවන් සහ ඔවුන්ගේ නිර්මාණ - 24
නාට්‍යකරුවන් සහ ඔවුන්ගේ නිර්මාණ - 22
නාට්‍යකරුවන් සහ ඔවුන්ගේ නිර්මාණ - 21
නාට්‍යකරුවන් සහ ඔවුන්ගේ නිර්මාණ - 17
නාට්‍යකරුවන් සහ ඔවුන්ගේ නිර්මාණ - 16
නාට්‍යකරුවන් සහ ඔවුන්ගේ නිර්මාණ - 15
නාට්‍යකරුවන් සහ ඔවුන්ගේ නිර්මාණ - 10
නාට්‍යකරුවන් සහ ඔවුන්ගේ නිර්මාණ - 9
නාට්‍යකරුවන් සහ ඔවුන්ගේ නිර්මාණ - 8
කලා ලොවේ උණුසුම් පුවත්

ඩෙංගු හැදුණ නළුවා ගෙදරට වී සනීපෙන්

සුනිල් ශ්‍රී යන නාමයත් සමඟ අපට නිතැතින්ම මතක් වන්නේ වේදිකාවයි. එය එතරම්ම සමීපකමකි. හරියට ගහට පොත්ත මෙනි. සුනිල් ශ්‍රී මේ වනවිට නාට්‍ය දහ අටක් වේදිකාවට ගෙනවිත් තිිබේ. අං ආවේ ඔහුගේ නවතම නාට්‍ය නිර්මාණය වේ. ඒ ගැන සුනිල් ශ්‍රී අදහස් දැක්වූයේ මෙලෙසයි. අං ආවෝ නාට්‍යයේ අන්තර්ගතය ගැන සඳහනක් කළොත්? (සුනිල් මඳක් කලාපනා කරයි). මං බැලවෙ කොහෙන්ද මේ ගැන කියන්න පටන් ගන්නේ කියලා. හරි මං මෙහෙම කියන්නම්. අප රට හරිම සුන්දර රටක්. ගැමි සිරිය නොඅඩුව දක්නට ලැබුණා. එන්න එන්න ඒ තත්ත්වය වෙනස් වුණා. රට තුළ විවිධ පෙරළි හටගත්තා. විශේෂයෙන් සංස්කෘතික පෙරළිය ලොකු විපර්යාසයක් කළා. මේ මේ තත්ත්වයන් මත තමාට තමා අහිමි වුණා. මෙන්න මේ ගැන තමයි අං අවෝ මඟින් මං ඉදිරිපත් කරන්නේ. ඒ කියන්නේ මෙය ආදර්ශවත් නාට්‍යයක්? සැබවින්ම ඔව්. වේදිකා නාට්‍යකින් සමාජයක් හදන්න පුළුවන්ද? සමාජයේ හැමෝම වේදිකා නාට්‍ය නරඹන්න එනවා නම් පුළුවනි.

....සම්පූර්ණයෙන් කියවන්න
 

සිංහයාගෙන් සමුගන්නා ජයනාත්

“ප්‍රේමයෙන් වැඩුයේ මෙ පුතා නොවේ දෝ ආන්තරායෙන් රැක ගෙන වනයේ මා මරණට දැන් එන්නේ මෙලෙසා ඔද වැඩි හින්දා දෝ යෞවනයෙන් මානය බිඳ හැර ලන්නෙමි මෙවරා දෙන්නෙමි දඬුවම් ඔළමොළ කමටා” තරුණවියේ උන් සිංහබාහු පුතුගේ සිතුවිලි නොදැන සිය හදවතේ නැඟි පිතෲ ප්‍රේමයෙන් ඔහුට දඬුවම් දෙන්නට සැරසෙන මහාචාර්ය එදිරිවීර සරච්චන්ද්‍රයන්ගේ ‘සිංහබාහු’ නාට්‍යයේ සිංහයාගේ මේ සින්දුව මගේ මතකයට පිවිසුණේ ඔහු දුටු විටම ය. එලෙස වරෙක ඔහු සිංහයා වුවද තවත් වරෙක ඔහු ‘මනමේ’ නාටකයේ ගොරහැඩි වැදි රජු ය. ප්‍රවීණයන් කිහිපදෙනෙකු ම මෙතෙක් මේ චරිතවලට පණ පොවා තිබුණද ඔවුන්ගේ ඇවෑමෙන් ඒ චරිතවලට පණ පොවන්නට ඔහුට වාසනාව ලැබිණි. ඒ වාසනාවන්තයා අන් කවුරුත් නොව ජයනාත් බණ්ඩාර ය. “ඒ වාසනාව මට ලැබුණේ මීට වසර දාසයකට පමණ පෙරාඅතුවයි. ඒ ජූඩ් ශ්‍රීමාල්ගේ මාර්ගයෙන් හඳුනා ගැනීමට ලැබෙන ලලිතා සරච්චන්ද්‍රයන්ගේ මුණ ගැසීම . . .

....සම්පූර්ණයෙන් කියවන්න