වර්ෂ 2016 ක්වූ පෙබරවාරි 7 වැනිදා ඉරිදා




කලා කටයුතුවලට කොළඹ ආවත් ගමේ ජීවත් වෙන්න කැමැතියි
බජට් එකට හරියන්නට දිගින් අඩු වූ අපේ චිත්‍රපට
වේදනාව උරුම කලාකරුවෝ රසිකයන්ට වින්දනය ලබා දෙති
පියස මගේ වෙනම නිර්මාණයක්
දෙදිනකදී සමුගත් සිවුදෙනෙක්
සරසවියෙන් බිහි වූ සිත්තරා දැන් ගී පද රචකයෙක්
යළිත් මා සංගීත කටයුතු ඇරඹුවා
තබ්ලාවෙන් ශිල්ප දක්වන පුංචි හපනෙක්
2015 - මොකද වුණේ
රූපවාහිනී රාජ්‍ය සම්මාන දිනුවෝ
ප්‍රේමසිරි කේමදාසයන්ගේ නිර්මාණ අපයෝජකයන්ට වැඩ වරදියි
ඉපැරැණි මතක
සංගීත ලෝකයේ යුවරජවරුන්ගේ ඇසුර ලැබුවෙමි
මම ක්ෂේත්‍රයට ආවේ ඉංග්‍රීසි සින්දු කියලා
මට විචාරකයෝ වැඩක් නෑ
විජයගේ ලේවලින් මගේ අත්දෙක නෑවුණා
අද බොහෝ දෙනකුට තාත්තා අමතක වෙලා
ප්‍රියංකර සහ ජයන්ත සිග්නීස් දිනති
විමුක්තිගේ ‘සුළඟ ගිනි අරන්’ අන්තර් ජාතික ඇගැයුමට
OCIC සම්මාන උළෙල
කල්‍යාණියේ මංගලම් ගීතය විවාහයට ලැබුණු තෑග්ගක්
කලා ලොවේ උණුසුම් පුවත්

කලා කටයුතුවලට කොළඹ ආවත් . . . .

ඔහුගේ නම ජයතිස්ස අතුලසිරි වුවත් වැඩි දෙනෙකු ඔහුව අමතන්නේ සහ හඳුනන්නේ අනුරාධපුරයේ අතුල යනුවෙනි. මේ වන විට ඔහු රංගනයට පිවි දශක හතළිහකට අධික කාලයක් ගත වෙනවා. වේදිකාව, පුංචි තිරය මෙන්ම සිනමාවේද අතුල සිය දක්ෂතාවයන් ප්‍රදර්ශනය කළා. වසරේ කුමන කාලයේදී වුව ද අතුල දායකත්වය ලබාදුන් නිර්මාණයක් දැක ගැනීමට හැකියි. මේ දිනවල අති සාර්ථක අන්දමින් තිරගත වන හෝගානා පොකුණ වගේම මොහාන් නියාස්ගේ ගජමුතුයාය ටෙලි සිතුවමහි අතුල එකිනෙකට වෙනස් චරිතයන් මවනු ලබනවා. අතුල, ඔබව ඇයි අනුරාධපුර අතුල කියලා හඳුන්වන්නේ? ඔබේ ගම එහෙ නෙවෙයි නේද? ඔව්. මගේ ගම නම් නුවරඑළිය. නමුත් වර්තමාන පදිංචිය අනුරාධපුර. දිගටම එහෙ හිටියේ. කොළඹ ආවේ නැහැ. ෂූටිං වලට අනුරාධපුරයේ ඉඳලා යන එන නිසා මට අනුරාධපුර අතුල කියලා කියන්න පටන් ගත්තා.

....සම්පූර්ණයෙන් කියවන්න
 

බජට් එකට හරියන්නට දිගින් අඩු වූ අපේ චිත්‍රපට

පසුගිය ලිපියට අදාළ කරුණ වශයෙන් චිත්‍රපටයක ධාවන කාලය පිළිබඳ වඩ වඩාත් සැලකිල්ලට ගත යුතුමය. නරඹන්නා ටිකට්පතක් සඳහා අද සිනමාහලට ගෙවන 'මුදල' අති විශාලය. යටත් පිරිසෙයින්, එයට සරිලන සාධාරණ ප්‍රමිතිගත ධාවන කාලයක් චිත්‍රපටයක් තුළ තිබිය යුතුමය. නිෂ්පාදකයා අද චිත්‍රපට තනන්නේ පැයකට හමාරකට සීමා කොට, නිෂ්පාදන පිරිවැය කපා හරිමිනි. එයින් බැට කන්නේ අහිංසක ප්‍රේක්ෂකයාය. අප ප්‍රේක්ෂකයා සිනමාහලට පැමිණෙන්නේ නිෂ්පාදක හෝ අධ්‍යක්ෂකගේ අසරණකම වෙනුවෙන් අනුකම්පාවට නොවන බව අප මතක තබා ගත යුතුය. ලෝකයේ ප්‍රධාන ධාරාවේ චිත්‍රපට එදත් - අදත්, කවදත්, ධාවන කාලය ඉතා දිර්ඝ බව මෙනෙහි කරන්න. හොලිවුඩ්, බොලිවුඩ්, කොලිවුඩ් සහ ටොලිවුඩ් නිපදවන සියළු චිත්‍රපට ධාවන කාලය පැය තුනකට ආසන්නය. නැතහොත් ඊට වැඩිය. ප්‍රමාද නොකර ඒ පිළිබඳව සිනමා විද්වතුන් සංසන්දනාත්මක සමීක්ෂණයක් කරන්නේ නම් වඩා උචිත යැයි ද කලෝචිත යැයි ද මට හැඟේ.

 ....සම්පූර්ණයෙන් කියවන්න